lørdag 30. desember 2017

Jula varer helt til første bursdagen

 
Håper dere har hatt en fantastisk julaften og deilig og avslappende romjul!
 
Selv om det fortsatt er jul har jeg et bursdagskort jeg har lyst til å dele med dere i dag.
Nå har det kun vært jul i flere måneder  - julekort, pakkelapper, pynting av diverse bokser osv -
 og jeg pleier faktisk å fortsette med jul både i romjulen og januar,
for da føler jeg at jeg har rette stemningen!
 
Men så er det plutselig en bursdag rett rundt hjørnet -
og da måtte faktisk nisser og snømenn vike - i hvert fall for et kort ;)
Her har jeg brukt et stempel fra platen "Bitty Bears" fra My Favorite Things som er fargelagt med:
Bjørner:
N0 - 1 - 2 - 3 og R20 i kinnene (+hvit penn)
Ballonger:
T5, R24 - 27 - 29
Y13 - 15 - 17
YR15 - 16 - 68
G05 YG07 - 09
B2 - 4 - 6
V12 - 15 - 09
 
Bakgrunnen er laget ved å stemple og embosse et bakgrunnstempel med ballonger og farglelegge med distress ink. Brukt en die for å stanse ut formen på panelet og montert med putetape for dybde.
Bjørnene er klippet ut og montert over en stripe med sort kartong, hvor jeg har stemplet og embosset teksten flere ganger bortover.
 
I morgen er det nyttårsaften og jeg ønsker derfor å benytte anledningen til å takke for at dere har fulgt oss i Copic Marker Norge i år, for alle kommentarer og gode tilbakemeldinger og jeg håper dere henger med over i 2018 - jeg kan love dere, det blir et knall bra år :)
 
Godt nytt år!
 
Kreativ hilsen fra Kjersti B
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer: