søndag 31. desember 2017

Godt nytt år, og takk for i år!

Så var det den tiden da... når vi går fra en dag til en annen, med massevis av farger på himmelen, og kalenderen viser plutselig et helt nytt år! 

Det har vært et fint år her i Copic Marker Norge. Vi har sett noen utrolig vakre prosjekter, med nydelig fargelegging av DT, gjestedesignere og på utfordringsbidragene. Noen dyktige design team medlemmer har trukket seg tilbake, mens andre har kommet til.

Våre flinke instruktører har hatt kurs året i gjennom, og det går også rykter om at det lages nye kurs som skal komme neste år. Det kommer nok flere spennende kurs under kursfanen etter hvert. Som vi gleder oss! For å få med seg alt som kommer til å skje anbefaler vi å titte innom både Facebook-gruppen vår Copic Norge og Instagram @copicmarkernorge.

Vi vil takke våre gjestedesignere for nydelige bidrag, og våre følgere, både nye og de som har hengt med i hele år. Vi håper at dere har blitt inspirert og at dere også vil bli det i 2018!

Og er kommer årets siste to(!) bidrag på bloggen. 

*****

Jeg ble for en måned eller to siden utfordret av Kjersti B. til å gjøre moe metallisk. Da jeg spurte om det skulle glitre eller ikke, fikk jeg visst velge selv. Så da ble det jo ikke tatt noe valg og jeg har laget en av hver... Begge prosjektene er veldig enkle, i hovedsak for å vise hvilken forskjell noen prikker kan utgjøre. Først har vi en uten prikker, og så en med. Motivet er fargelagt to ganger med nesten de samme tusjene, men en har lilla mens den andre har rød.


Nedenfor ser du hvor stor forskjell en haug med prikker kan utgjøre. Det blir en helt annen kjole. Det var derfor det måtte bli to bidrag, med samme motiv, for å vise for stor forskjell noe så lite kan utgjøre.


Motivet fra Make it Crafty er begge gangene fargelagt med:
sølv: C1, C3, C5, C7, C9,
hår: E08, E18, E19, E49, E97,
hud: E000, E00, E04, E21

på den lilla har jeg brukt: V12, V15, V17, 100, mens på den røde versjonen har jeg brukt R22, R59, R89, W9

****

Da gjenstår det bare for meg, og resten av designteamet, å ønske dere alle et godt nytt år!
Vi sees i 2018!

Happy New Year everybody! Catch you on the flip side!

Stor klem fra oss alle!

Ingen kommentarer: