lørdag 24. desember 2016

Adventskalender 24. desember 2016

Da er dagen kommet, den 24. desemberdagen, selveste julaften. Dagen for å prøve (med vekslende hell, kanskje) å roe ned litt etter en hektisk førjulstid. Her er det bare å trykke på play og nyte Rein Alexanders versjon av O helga natt og så scrolle seg ned for årets siste bidrag i adventskalenderen vår.  


Jeg har laget mitt siste julekort for i år, det var dette kortet med den søte jenta fra Mo Manning som sitter og spiser pepperkake etter å ha vært ute og lekt i snøen. I min kant av verden er det lite med snø nå, men det stopper meg ikke. 

Kortet mitt er i lag på lag, men enkelt likevel. Papirene er fra Maja Design, og jeg har funnet frem en liten pepperkakeform som jeg har hengt i sløyfen som er festet til tagen jeg har gjemt bak motivet. Tekststempelet kommer fra Norsk Stempelblad AS. 

Med dette ønsker vi alle CMNs følgere en riktig god julehøytid med varme øyeblikk, latter og ekte, god julestemning.

Juleklem fra Elin og de andre DT-jentene i Copic Marker Norge. 

Ingen kommentarer: