lørdag 19. desember 2015

Advents-kalender 19. desember

Hei! 
 Så var det min tur igjen til å vise dere litt juleinspirasjon. Jeg har lagt siste hånd på julekortene mine nå - litt sent ute...men satser på at de når fram allikevel. På dette kortet har jeg valgt å bruke en nissejente fra Tiddly Inks. Selve designet av kortet er super-enkelt, og det er heller ikke mye pynt på det.
Fargene jeg har brukt....hmm...rødme....her har jeg klart det kunststykket å skrive de opp BAK motivet, og nå er det godt limt fast...

*****

Her har jeg en oppskrift på en deilig RØDKÅLSALAT som passer like godt til julelunsjen som til restematen, kjapp og grei å lage:

1 finsnittet rødkål
1 eple i biter
1 appelsin i biter
1 liten purre 
1 gulrot
1 dl hakkede nøtter
2 ss god olje
litt appelsinjuice (kan blandes med litt vann 1/2 dl av hver)
1 ts flytende honning

Snitt og skjær opp alle grønnsakene, pisk opp dressingen og ha den over salaten.
*****
Len dere tilbake og nyt dagens julesang - og med den ønsker jeg dere alle en riktig god jul!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Fantastisk nydelig julekort Siv 😊😊🎄🎄