fredag 3. juli 2015

Blomster, blått og bursdag

Det er juli og offisielt sommer. Jeg har et blomstrende bursdagskort å vise dere i dag. 
blomster frontFor en stund tilbake spurte folkene bak Ett Trykk gjestedesignerne og lesere av bladet om tips til hvordan bruke blomster på kort, siden de hadde fått noen forespørsler på det. Jeg hadde lyst på en liten ekstra utfordring, så jeg fant ut at jeg skulle bli med på blomstermoroa og fikk sammen dette kortet i rekordfart. Kortet sendte jeg til DT Elizabeth på bursdagen hennes, som var tilbake i mars.
blomster front detaljJeg har brukt arkene 1st of April, 3rd of April, 4th of April og 7th of April fra Vintage Spring Basics-serien til Maja Design for å lage kortet, i tillegg til dies fra GoKreate og Spellbinders. Blomstene er en blanding fra Wild Orchid Crafts, Kort & Godt, Papirloftet og en ukjent thailandsk produsent.
blomster motiv Saturated Canary Easter DressValget av motiv falt på Easter Dress fra Saturated Canary, et motiv jeg fikk på mail fra Krista Smith for lenge siden, men som jeg ikke har fått brukt tidligere. Så lenge man ikke bruker masse gult syns jeg ikke det blir påskete til slutt likevel.

Ett Trykk blomster Saturated Canary Easter Dress bursdag Elizabeth CopicsTil slutt har jeg som vanlig med fargene jeg har brukt på motivet mitt. Denne gangen har jeg også brukt fargen B90, som jeg har laget selv med B91-refill, blender-refill og en tom tusj.

Flere bilder av kortet kan du se på bloggen min. Ønsker alle som er innom en riktig god helg - og god sommer!!! 

1 kommentar:

Elizabeth sa...

Dette kortet er så nydelig Elin. Heldige meg har det på hylla mi og nyter synet av det hver dag😊 ❤️