mandag 21. juli 2014

Sommerbryllup

Sommer er høysesong for bryllup, så jeg antar at det er mange av dere som også har laget en del bryllupskort. Kanskje er det noen som trenger litt inspirasjon, så jeg tenkte å vise dere ett av bryllupskortene jeg har laget i sommer.
 
Min flotte tante/guddatter giftet seg 5. juli, og i den anledning laget jeg dette kortet for min søster som er brudens mor.
 
Jeg har brukt et av mine favorittstempler fra LOTV, dette paret er så søte :-)
 
Jeg valgte å lage det øverste panelet på 7 inch, mens det nederste er på 6 inch. På den måten får man litt bedre plass til både motiv og pynt, samt at det gir en fin effekt.
 
 
Brudeparet er selvsagt fargelagt med Copic markers.
 
 
Jeg har klart å rote vekk lappen med fargene jeg har brukt, men jeg mener jeg har brukt følgende farger:
 
Hud: E11-21-50-53-93
Hår: E41-42-43
Kjole: T3-T1-0
Dress: E71-74-77-79
Blomster: RV91-93-99
Skygge: C0-1-3, 0
På kjolen og sløyfebandet har jeg brukt gullfarget Atyou Spica.

Flere detaljer finnes på bloggen min Lenashobbyblogg
 
Ha en flott uke, selv håper jeg på sommervær den siste ferieuken min!