tirsdag 10. desember 2013

Advents-luke 10.desember, vinner og topp 3 på årets siste utfordring


 Da er vi kommet til den 10. desember og vi må si tusen takk for alle de lekre bidragene som kom inn til årets siste utfordring:)
 Vi har trukket en vinner med random.org
Vinneren er

Thank you so much for all the wonderful cards and creations for the last challenge this year..

Before we reveal the theme for our challenge # we have a winner to announce.

Our winner is drawn by Random Org and the winner is

*
*
*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

 

Gratulerer så mye!!

Send navn og adresse til siv@sem-stenersen.no så kommer premien i posten :)

Congratulation!!

To claim your prize, send a email to siv@sem-stenersen.no

with your adress and your prize will be sent to you

 

Vår 3 på topp denne gangen er:
Our Top 3 for this challenge is:

Jeanette Tinholt
Lucy Patric
Manucreativa 


 Så var det dagens adventsluke, men først tar vi oss tid til å komme i litt julestemning med denne klassikeren :-) 




Det er min tur igjen, og jeg har laget en serviettholder med julemotiv. Kanskje det kan være et julegavetips? Eller du kan gjøre som meg, lage til deg selv! For en gangs skyld så har jeg faktisk gjort det, og har derfor plukket ut et av mine yndlingspapir og fargelagt motivet etter det :-)

Serviettholderen er enkel å lage, og jeg har delvis brukt malen til Marianne. Jeg har ikke sett på målene hennes, men laget brettene etter hvor store serviettene er. På malen hennes kan du også lage en boks til teposer i front, men det ønsket ikke jeg å ha på denne og sløyfet det.
 
Jeg har brukt pyntepapir fra Piondesign, Silent night.
Dies bak motivet og i åpningen er fra Spellbinders.
Stjernene og bladranken er fra Memory Box, mens poinsettaen er fra Magnolia.
MS punch nede rundt hele boksen.

 
Her ser du esken fra siden. Dersom man bare skal ha servietter slik som her (uten tepose-delen), bør  man ikke velge de serviettene som har bare 20 servietter for da tror jeg den blir for spinkel til å stå stødig.



Motivet "Nativity Angels" er et stempel fra Lili of the valley


Her er fargene jeg har brukt:
Hud:E000-00-11-93
Hår: E21-23-25-27
Kjoler: R000-01-E93
Sokker/vinger: W0-1-3
Krybbe: E70-71-74-77/YR 20-21(strå)
På bakken: E41-42-43-44
Himmel: BV20-23-25-29
På stjernene har jeg brukt gull-penn

Da ønsker jeg dere en fortsatt fin adventstid, og håper dere kommer innom i morgen også:-)

Lena

 
 

1 kommentar:

Lucy Patrick sa...

Thank you for choosing my card in your Top 3 and congratulations to all the winners, XOX Lucy