lørdag 9. februar 2013

Månedens Gjestedesigner

Hei på deg:)
Denne måneden er vi så heldig å har Anne som gjestedesigner her hos oss:) Hun er en utrolig dyktig kortlager, og har allerede vist fram ett kort til valentine-utfordringen vår. Her er enda ett flott kort hun har laget til oss, og en presentasjon av henne:) Du kan oså stikke innom bloggen hennes her å se mer av det flotte hun lager:)



Hei på dere, Anne heter jeg. Takket være at det fortsatt er tidlig på året, kan jeg fortsatt skrive at jeg er 39 år!

Jeg bor i Horten i Vestfold med mine to gutter på 13 og 8 år.

Jeg startet smått med kortlaging i 2007/2008, og kjøpte mine første promarkere i 2009. Fargelegging var noe jeg koste meg masse med, og med en hektisk hverdag med to aktive gutter, ble det min egentid når jeg satt meg ned med fargene:)
Sommeren 2012 var jeg blitt så nysgjerrig på copics at jeg bare måtte kjøpe mine første.... Da var jeg solgt!
Det har blitt flere og flere tusjer, og jeg storkoser meg med å teste dem ut, og fargelegge motiv. Copicsamlingen vokser og jeg koser meg mer og mer, og jeg øver og øver :)
Jeg lærer noe nytt hver eneste gang jeg setter meg ned, og har hatt masse hjelp med dyktige nettvenner!

En stor takk til denne fantastiske bloggen, med dyktige jenter og mange flotte tips:)

Klem fra AnneSvart hjerter (kortstokk)








Tusen takk til Anne for de flotte bidragene du har delt med oss, det har vært en glede å ha deg med:)

6 kommentarer:

Gro sa...

Utrolig flott Anne :o)

Elizabeth sa...

Nydelig!

Anonym sa...

Åhhhhh for et vakkert kort❤❤❤

Jill sa...

Utrolig flott kort Anne og kjempefin fargelegging av motivet. Det gjorde seg virkelig med prikkene♥
Tusen takk for herlig inspirasjon!
Mange klemmer fra Jill

Kjersti sa...

Så nydelig Anne, utrolig lekkert med de hvite prikkene på kjolen - herlig fargelegging!
Klem fra Kjersti:)

Scrappellen sa...

Anne..kjære deg, for en utrooolig fargemester du har blitt, og det bare på kort tid med Copics'ene♥♥!!:)
Det er en fryd og se alle kortene dine, og heldige meg som har et orginalt eksemplar♥♥!!:)
Du skyggelegger så flott, og jeg elskr den måten du får fargene til å flyte i hverandre på!
Tusen takk for at du ville være med og dele her hos CMN, og jeg gleder meg til å fortsette og hente inspirasjon i bloggen din!:)
Klem, Ellen