lørdag 21. april 2012

Ukens gjestedesigner

God morgen alle Copic venner!
Under vår konfirmasjons utfordring er vi her i Copic Marker Norge så heldig å ha med oss
 Bente Hoff som gjestedesigner og det er vi veldig glade for.
Bente er en utrolig dyktig dame som imponerer oss alle stadig vekk med sin fargelegging
 og sine vakre kreasjoner
Ta en titt i bloggen hennes for å beundre alt det vakre hun lager :)

Bente sier dette om seg selv:
Jeg er 36 år, samboer og har 2 barn. Bor i Bergen men kommer fra Strandebarm i vakre Hardanger. Begynte med kortlaging høsten 2008 og ble raskt hektet.
Liker veldig godt å fargelegge motiver så de aller fleste kort jeg lager har et fargelagt motiv. Jeg bruker mange forskjellige fargeleggingsmetoder, men en av de jeg liker best er copics. Jeg kjøpte mine første for et par år siden og må vel innrømme at jeg har fått meg en relativt stor samling etterhvert ;)
Jeg prøver så ofte jeg kan å koble litt av på hobbyrommet – da det er terapi etter hektiske dager på jobb. 
Usikker på hva slags stil jeg har, men er glad i rosa, blått og brunt – så disse farger går ofte igjen selv om jeg prøver å utfordre meg selv iblant til andre farger.

Det første kortet Bente laget til CMN har dere allerede sett, men det er mer!

Hud: E000,E00,E11,R20
Hår: E41,E42,E43,E44
Genser: R85,R83,R81
Bukse: W5,W3,W1
Sko: C5,C3,C1
Øyne: B11

Hud: E000,E00,E11,R20
Hår: E41,E42,E43,E44
Kjole: V95,V93,V91
Vinger: YR24
Hjerte: R85

Tusen takk Bente for at du ville være vår gjestedesigner denne gang, det har vært en glede å ha deg her!
Håper dette har gitt dere masse inspirasjon til å trylle frem noen vakre bidrag til vår konfirmasjons utfordring. Du har frem til søndag 29.4 kl 21 før fristen er ute :)

Klemmer fra jentene hos CMN

Ingen kommentarer: